לאחר שהוצא מבית האח הגדול בכמעט סוף העונה
יהודה יצחקוב מתכוון לתבוע את הפקת התכנית בסכום העומד על כ-3 מיליון שקלים
יהודה יצחקוב מתכוון לתבוע את הפקת התכנית בסכום העומד על כ-3 מיליון שקלים
לפני שאתם קוראים תצטרפו לעמוד שלנו!
על פי הפרסום יצחוקב מתכון להגיש את התביעה נגד "האח הגדול" כבר בשבוע הבא, ולתבוע את הפקת התכנית ב-4 סעיפים בסכום של כ-3 מיליון שקלים - יותר מגובה הסכום בו היה זוכה, אם היה מנצח בתכנית.
מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "אנו לא מגיבים על עיינים משפטיים".
תצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוק :)
להשתף את כתבה תלחצו כאן למטה!








